Utgång!

Så mycket för att stanna inne och svalka sig vid fläkten då, haha.
Dagen igår blev väl inte riktigt som planerad. Istället för att vara tråkig och ta det lugnt hemma så drog vi (jag + några vänner) ut på krogen efter många om och men. Det var då jag som var gnällig och inte kände för att gå ut. Men lätt mutad som jag är så kunde jag inte säga nej när jag blev erbjuden en gratis öl.
Känner mig lite sliten idag, så nu ska jag faktiskt bara vara lat och sitta här vid fläkten och njuta... är lite bakis. Allt vore helt perfekt om jag bara hade en personlig kock. Fan.
Fast jag kan ju alltis beställa pizza. Det skulle vara bra gott. Behöver piggna till lite och få i mig något.

Hm. Ska fundera på det. Dock så fick jag nyss ett sms om en hemmafest idag. Orkar jag verkligen det? Det är fan bra skönt att bara lata sig.
Vi får se, vi får se. Hemmafest är ju billigare än krogen så man kanske skulle passa på?

Jo, jag är lite utav en snål jävel.

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0