Tropisk zon?

Känns som att Sverige har blivit en tropisk zon, haha. I alla fall den delen jag bor i! Kan säga så mycket som att jag bor i Sörmland rätt så nära Stockholm.
Jag håller på att koka bort! Drog iväg till min mamma idag och här har jag inte ens någon fläkt. Det är dagar som dessa man bara känner för att ta av sig varje plagg och hoppa ner i en tunna med is. Men jag nöjer mig med att fläkta mig med en tidning. Men jag saknar min fläkt hos pappa. Puh... vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag har inte ens något vettigt att skriva om. Träffade en vän idag. Av de sex timmarna vi umgicks så tror jag vi spenderade ca 10 minuter med att prata, resten var vi för utslagna av värmen för att ens prata.

Måste hitta något svalt ställe imorgon. Det här går inte. Är inte särskilt van att bo i ett Sverige som är så varmt som nu! Fast jag gillar faktiskt sommaren... hellre det än vinter säger jag då bara.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0