Summer lovin'



Idag har vart en perfekt sommardag! Varmt ute, lite vind som fläktar... och sen åkte vi ut med båten.
Gott folk, en riktig sommar är inte komplett utan en tur ut på sjön. Så är det! I alla fall i min värld. Vi åkte bara runt lite. Och slängde i ankaret vid en ö och fikade. Kaffe, mackor och senare lite vin är inte så dumt när man sitter på båten i solen och badar fötterna i vattnen. Måste fan vara runt 25 grader i vattnet just nu.
Min far och jag tog oss ett bad! Jag hade inte badkläder men va fan... har badat i t-shirt och trosor förr. Det torkar ändå fort sen, haha. Jag simmade runt i typ en halvtimme sen åkte vi vidare. Och begav oss hem runt 21.00.

Är det bara jag som tycker att vi typ borde ha sommar året runt? I alla fall sommar och vår! Orkar inte med vinter och höst, de årstiderna gör mig bara deppig. I och för sig så är det jäkligt kul att åka snöskoter. Ok, vi kan väl ta vinter i en månad eller två? Kanske en månad höst också. Resten kan vi dela upp mellan vår och sommar.

Nej nu ska jag äta några av mackorna som blev över, och dricka iskall oboy. Dessutom slå på filmen The Fast and the Furious som jag gillar. Ska nog se andra filmen också, Too Fast and too Furious :)

Imorrn bär det nog av med båt ut till Västerås... det är ju Power Big Meet där nu i helgen. Riktigt nice eftersom det brukar komma rätt så många snygga bilar.

Och resten av folket, vad ska göras i helgen? :)

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0