Sommar ångest

Jag lider av något jag kallar för sommar ångest.
Det innebär att jag så fort sommaren startat redan ser slutet framför mig eftersom Sveriges sommrar inte brukar vara särskilt långa. Idag så började jag tänka på det när jag och hunden låg och solade på båten. Jag vill kunna ligga och njuta av vädret sådär året runt utan att behöva dra utomlands!
Men, men. Får väl ta vara på tiden.

I övrigt så var det en underbar dag. Har badat, solat och bara tagit det lugnt! Lite jobbigt att komma tillbaka till ett stekhett hus, men jag tar mig nog ett kvällsdopp senare.

Nej nu ska jag ta och se om det blir något grillat senare...

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0