Skjut mig?

34 jäkla grader inomhus. Och då är ändå fläkten igång för fullt.
Jag har inget mot just sommaren, men jag önskar att jag inte bodde i en oventilerad bastu.
Tack pappa för att du inte låter mig köra igång värmepumpen på AC-inställning. Den drar tydligen för mycket ström enligt honom. Men det är lugnt! Jag lovar att inte bli allt för arg om jag dör av typ värmeslag. Så det är lugnt liksom. Skulle dock vara intressant att se honom i mitt hus i den här värmen, AC'n skulle nog åka igång efter typ 10 minuter. (För att klara upp; vi har två hus på våran tomt. Jag bor i ett mindre, pappa och hans sambo bor i det större).

Tror jag får ta mig en nattpromenad snart.

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0