Skillat

Så jag börjar äntligen få styr på det här med att fixa med bloggens utseende. Mycket har jag att tacka mina HTML-kunskaper som jag skaffade mig för cirka 8 år sedan, helt sjukt att jag bara var 12 när jag började lirka runt med HTML! Fast det var för att jag och min kompis ville göra snygga rollspels-sidor. Saknar faktiskt gamla hederliga avidgamers.com. Nu är det ju så att den sidan inte finns längre, tyvärr.
Men, men! Tack vare AG så sitter i alla fall kunskaperna kvar och det är jag glad över. Har alltid tyckt det är kul att pyssla och bygga upp saker med HTML-kodning.

Tillbaka till ämnet om just min bloggs utseende, right? Kan inte säga att jag är helt klart. Headern är så temporär som något temporärt kan bli. Den ska bytas ut så snabbt som möjligt! Med andra ord när jag inte är för lat för att fixa ihop något i Photoshop. Och så är jag inte så förtjust i de fonterna som används just nu. Har några andra på G men det fixar jag också sen...
Visst är ord som sen/senare/snart/strax underbara uttryck? Det komiska är att så många tolkar det olika. Snart för mig är något som sker inom ca 30 minuter. Frågar jag min käre far när vi ska åka hem om vi t.ex är ute på stan och han säger snart så kan det vara 3 timmar. Helt ärligt så hatar jag när folk säger åt mig att något ska ske sen/snart/strax/om en stund.

Att jag använder mig av precis samma uttryck är en helt annan sak.

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0