Nattuggla

Jag hade tänkt försöka vända tillbaka dygnet eftersom jag de senaste månaderna har gått och lagt mig runt 5-6 på morgnarna och gått upp runt 13-14 på eftermiddagen. Men såhär på sommaren så känns det så värdelöst att sova bort dagarna. Man hinner liksom precis vänja sig vid sommar och sen PANG! så är det höst. Usch. Vill inte ha höst. För efter höst kommer vintern. Och på vintern så brukar jag slå halvt ihjäl mig för jag är så klantig. Jag skyller på att både mor och far också är klantiga. Jag fick de ultimata klant-generna! :D

Men som sagt, jag hade tänkt vända tillbaka dygnet. Det går inte så bra för det är så jäkla varmt inomhus. Som en bastu. Och då har jag ändå en fläkt på fullt bredvid mig! Vem kan sova när det är so hett som det är i mitt hus? Ingen skulle jag tro.
Om jag inte var lat så skulle jag springa ner till sjön och ta mig ett nattdopp. Tyvärr så har jag alltid vart lat så jag har ingen lust att släpa mig hela vägen till sjön (som inte är så hemskt långt bort).

Några tips på hur i helvete man ska överleva resten av sommaren om det fortsätter såhär...?

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0