När du träffat botten kom ihåg mig då

Ja, ännu en rad ur en Winnerbäck-låt (Kom ihåg mig då) får vara rubrik. Det återkommer nog ett flertal gånger.

Jag hade tänkt skriva ett djupt och personligt inlägg. Men jag tror jag inte riktigt pallar det just nu. Det blir någon annan gång, tror jag. Vi får helt enkelt se.

Dagen har vart underbar. Som skrivet i föregående inlägg så gick jag ner till bryggan och bredde ut mig på akterdäck på vår båt. Perfekt att sola på båten! Och allt blev så mycket bättre när jag kunde lyssna på Lasse samtidigt. Tror jag var där och solade, badade och bara tog det lugnt i ca fem timmar. Så skönt var det. Sen kom min far ner och höll på skrämma livet ur mig, jag var så nära att trilla av båten! Så han tog sig ett dopp han med, sen åkte vi hem. Hade tänkt stanna längre men jag var hungrig så det blev en skål med kall mjölk, kräm och cherios, riktigt gott en så het dag. Klarar inte av varm mat på så varma dagar. Då är sån "mat" perfekt".
Vi tog oss även ett kvällsbad. Och träffade på ett par vänner till familjen som var ute och åkte båt. Det var lite roligt, inte träffat N på evigheter. Hon var shockad över att jag var hela 20 år, tror jag var typ 11 sist vi sågs haha!

Kvällen har vart mindre bra. Fick veta något som inte var så bra... men, men. Det löser sig nog.

God natt gott folk. Tyvärr så ska jag upp inom sex timmar. Blä. Jag hatar när jag inte får sova länge!

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0