Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting

En rad ur Lars Winnerbäcks låt Elegi. Riktigt bra låt.
Men sen så ska det läggas till att jag älskar det mesta som Lars Winnerbäck har gjort. Åker på konsert i Stockholm den 8:e augusti och jag längtar nästan ihjäl mig till det! Lasse är ju lugnt (i min värld) den bästa svenska artisten vi har här i landet.

Nej nu ska jag ta några av mina Winnerbäck-skivor och gå ner till båten. Sen kan jag ligga på soldäck och njuta av värmen, Lasses musik och kanske ett dopp eller två.

Fan vad jag älskar sommaren. Och med Lars Winnerbäcks musik så är det liksom perfekt. Och Kents skiva Vapen & Ammunition är också en obligatorisk sommarskivsa för mig :)



Vad för musik kan ni inte klara er utan under sommaren?

Kommentarer
Postat av: Linn

bra blogg ! :)

2010-07-12 @ 20:34:00
URL: http://linnlovelife.blogg.se/

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0