Hallelujah!

Det börjar verka som om jag kommer få sova gott inatt. Efter att min far blev in tvingad i mitt hus (av mig såklart) så insåg han att det kanske inte var så trevligt att låta mig bo i ett oventilerat hus som bara blir varmare för varje dag som går.
Efter att ha ställt in värmepumpen på AC-läge så är det nu "bara" 28 grader inomhus. Det är mycket, men om man jämför med de 34 graderna som jag hade innan jag startade den så är det underbart! Ska komma ner i typ 20 grader, sen kan jag slå av AC'n ett tag.

Jag har dock inte behövt pinas i huset så mycket, var kvar på vår brygga i ca 4 timmar. Mötte upp min far som kom hem med båten efter att ha besökt den där "Power Meet" grejen i Västerås. Den var inte lika imponerande som vanligt tydligen, så jag ångrade inte att jag stannade hemma! Hade det nog bättre på bryggan.

Har dessutom vart på McDonalds nyss med pappa och hans sambo, och sen en sväng till Statoil för att köpa like kvälls/natt godis. Blev en marabou daim-chokladkaka för min del, och en korsordstidning... i värmen så kan det vara bra att ha något mer än datorn att pyssla med! :)

Nu ska jag sätta igång filmen Fast & Furious, alltså den senaste av de filmerna. Har sett första, andra och Tokyo Drift. Ska bli trevligt att se om den här är något att se! Någon som sett den...?

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0