Feelin' hot hot hot

Och så var det 28 grader inomhus igen. Men, men! Fick sova bra i alla fall, var ju som sagt rätt så kallt i huset när jag väl skulle sova. Får nog köra igång AC senare ikväll också...

Men nu tänker jag inte vara tråkig och sitta här och blogga! Jag ska ut till bryggan och ta med min korsordstidning. Förr tyckte jag att korsord var något som gamla och tråkiga människor höll på med (jag var runt 7 år då haha) men det är ju perfekt en varm dag när man inte har så mycket att göra och inte orkar sitta vid datorn!

Så ner till bryggan med en handduk och sen ut på sjön kanske. Och grilla på kvällen.
Låter som en perfekt avslutning på helgen! Hur ser er söndag ut? :) (Vet inte riktigt varför jag envisas att fråga då läsar statistiken högst toppat 10 på en dag... ursäkta att jag är lat och inte orkar makrnadsföra min blogg, haha!)

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0