Det här med att blogga

Jag förstår inte riktigt hur man som t.ex storbloggare orkar uppdatera så mycket som de gör. Visst, jag kan släga upp ca 5-10 inlägg en dag om jag känner för det. Men nu har jag inte lagt upp något på typ 2-3 dagar. I och för sig så skulle jag nog uppdatera flitigt om jag tjänade pengar på min blogg. För jag är nog rätt så pengarkåt om man säger så. Tyvärr så har jag nästan inga pengar, haha. Jag klarar mig rätt så fint i alla fall.

Och så mycket hade jag att skriva idag. Ska spela lite Super Mario Bros 3 Fun Edition nu. Kommer bli så jävla arg men kan inte låta bli. Det är en rom-hack, så banorna är helt omgjorda.

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0