Bada, glass och kall öl


Det där ser härligt ut va? :) Bild tagen från igår.

Nu blir det av att gå ner till sjön igen! Håller på att smälta, det är "bara" 30 grader inomhus nu. Hela fyra grader mindre än under natten! Kanske inte så mycket att hurra över dock... men man får inte vara kinkig!

Så det blir att ta plats på bryggan, som tack och lov bara min familj och en annan man använder... vill ju inte skrämma resten av folket när man ligger på bryggan som en strandad val, haha. Jag ska ta tag i det där som kallas att få "kondition" och "träna". Mindre lathet och äta bättre skulle inte vara så dumt. Jag lovat att jag ska ta tag i det snart. Ah, fantastiskt uttryck. Snart. Haha, jag som klagade över det för några inlägg sedan!

Nej nu pallar jag inte att sitta här längre! Vem fan vill ha en varm laptop i knät när det redan är 30 grader?! Ska ta med mig kylväskan. Glass och och en kall öl skulle nog inte sitta så fel i sommarvärmen. Det är perfekt sommar. Ännu bättre om det hade vart på båten haha.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0