Äsch! Jag ger upp...

Jag är inte riktigt gjord för att göra bloggdesigner.
Ska se till att det ser mer okej ut senare. Men just nu så orkar jag helt enkelt inte.
Det är varmt som fan och så har jag en varm laptop på mig. Ingen trevlig kombination!
Så jag ska dra mig undan till mitt rum och slå igång min fläkt på fullt blås. För vem fan sitter och pinar sig själv i solen bara för att få lite färg? Ah, just det. Säkert mer än häften av vår befolkning.

Då tror jag tar och går mot strömmen. När ska det bli "inne" att vara blek? Jag har väntat i flera år...

Kommentarer

Kommentera det otroligt näst intill fantastiska inlägget skrivet ovanför! Men kommentera gärna något relevant istället för att bara be mig kolla in din blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0